ECHIPA DE MANAGEMENT
15553
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15553,bridge-core-2.8.8,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-27.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

ECHIPA DE MANAGEMENT

Poziția/funcțiaSarcinile principaleNume prenume
Coordonator proiectReprezinta PP si parteneriatul in relatia cu finantatorul. Organizeaza, monitorizeaza, acorda suport specific continuu pentru echipa de management si de implementare. Realizeaza si organizeaza procesul de raportare tehnica a activitatilor, rezultatelor si indicatorilor proiectului. Realizeaza un plan de monitorizare a riscurilor, verifica continuu componenta de riscuri, realizeaza remedieri ori de cate ori este mecesar. Monitorizeaza arhivarea documentelor proiectului. Monitorizeaza respectarea principiilor orizontale si secundare. Realizeaza un plan de management si de implementare care va fi actualizat continuu pe toata perioada de implementare a proiectului si va fi respectat de echipele de proiect din partea PP, P1, P2.Mentinelegatura cu presa, prin informarea periodica asupra dinamicii de implementare. Participa la intalnirile de lucru cu echipele.Rusu Maria Simona
Resposabil financiarGestioneaza cheltuielile si activitatile financiare ale proiectului.Realizeaza managementul financiar al PP si coordoneaza managementul financiar al proiectului. Intocmeste procedura de lucru financiar-contabila in cadrul proiectului. Gestioneazadocumenteleceurmeaza a fi platitepentru proiect. Participa la întâlnirile de lucrustabilite de echipa de management si /sau implementare. Colaboreaza cu echipa de management si cu responsabiliifinanciari ai celor 3 parteneriînvedereaasigurariibunuluimers al proiectului din punct de vederefinanciar. Realizeaza procesul de raportare financiara pentru PP si acorda sprijin in raportarea financiara a partenerilor.Păcurar Andreea Magdalena
Expert achiziţiiRealizeazaachizițiilepentru PP, monitorizeazacontractele de achizitii, participa la receptiabunurilor/serviciilor/
lucrarilor, arhiveazadosareleachizitiilor. Participa la intalnirile de echipa/lucru. Coordoneazarealizareaachizitiilor in cadrulproiectului si colaboreaza cu echipa de management siomologii lor din echipelepartenerilor in vedereabunuluimers al proiectului din punct de vedere al realizariiachizitiilor.Raporteazaachizitiilepentru PP si acorda sprijin in raportarea achizitiilor de catre parteneri.
Rusu Maria Simona